onsdag 27. november 2013

Tenker koffert

gjør jeg ikke lenger. For i går fikk jeg endelig kjøpt meg en. Koffert. Som planlagt.

For som det meste annet, så er også kofferter mye rimeligere her enn hjemme.


= ^x^ =


På mandag? Pico Aereiro. For tredje gang. Helt herlig. Og mer grøt og tåke enn før.

Hva jeg fant i souvenir-sjappa? I may tell you... later (;


~ * ~ * ~


I dag ble det først hårklipp. Så en tur omkring i byen. Kom blant annet over den interiør-sjappa.

Senere: Pargo-fisk. Slett ikke det beste jeg har smakt, men... spennende, ja. Absolutt.
Ovnsbakt.

Min kjære valgte også ovnsbakt. Blekksprut. Tam og kjedelig på smak.

Åkkesom, "Marè Alta" i Machico er en god fiskerestaurant (:



Og i kveld fant både nabojenta og jeg en ny venn - hverandre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar