fredag 23. mai 2014

Kjære leser


Konstruktive tilbakemeldinger er både gledelig og utviklende.

Slike får jeg oftest via e-post. Tusen takk!


Liker du bloggen min, så bekreft deg gjerne (trykk "liker").


Legg deg gjerne til som "følger" av bloggen min. Og/eller i
"kretser". Dette byr på mange fordeler, både for deg og meg.
Yeahj.


Velger du å kommentere ett eller annet her, så er det kjempetrivelig.
Og sjansen er dessuten stor for at jeg gjør en aldri så liten gjenvisitt.
Forutsatt at du har en blogg, så klart ;)


Jo flere lesere, dess mer og oftere blir man motivert til å skrive.
Det gjelder også denne forfatteren (og den første boka jeg utga,
FINN FRAM, kan du også bestille her).


Er det noe bestemt du gjerne vil lese om på denne bloggen, eller
noe du ønsker jeg skal skrive mer om
- la meg få vite det, er du snill (:


Vil du at jeg skal legge ut bilder?
(Jeg tar en del bilder, og har mange, mange.)
Da er det fint om du etterspør det ^^,


Dette? Annet? Mer? Kontakt meg gjerne.
Toveis kommunikasjon er (også) en fin ting!
Også av respekt for deg som titter innom her.

Kjølig eller hett; en "temperaturmåling" som denne må til iblant.

Vi ses!


Ønsker alle en fortsatt fin frædda.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar