tirsdag 4. november 2014

jeg ble operert i dag

stilte på the big hospital kl. 07.15.

alt gikk bra. og gode mannen min fikk sykmelding av velferdsgrunner
og har dermed fri fra jobb ut uka. heldigvis, så er han hendene mine.
også. for min høyre albue er operert, og venstre skulder er ca. ubrukelig...
blant annet overbelastet.

nei nå sutrer jeg fælt dere, hi hi. nei, konstatering av fakta er ikke syting,
gitt. men syting over at andre forteller fakta, det er surving, det - som en
av dere skrev til meg. et godt poeng og så sant, så sant.

framover er det hvile, smertestillende, avlastning, trening - jeg beveger
fingrene, allerede nå - en god dæsj tålmodighet og litt mer, som skal til.
nå har jeg være tålmodig i 1.5 år... og har vært suicidal pga smerter, og
nå både våger og velger jeg å være åpen om det... så kan smøre meg enda
mer, jeg. med tålmodighet, altså, tji-hi.

alt i alt går det bare bra, med unntak av en veldig lei hendelse innen nær
familie - nei, ingen skade, dødsfall eller noe, bank i bordet og i veggen -
som trekker meg til de grader ned på alle måter. men sånn er livet.

'bare' bra, det er slett ikke 'bare', det gitt - utropstegn. det er jo det aller
beste.

jeg er ydmyk av natur. enda mer takknemlig blir man jo, når man betaler
kr. 75 i forbindelse med en operasjon. i usa måtte man vel bladd opp 75
tusen elns. ja vi bor i verdens beste land, skjønt mye ikke funker, på ulike
vis.

snart må jeg finne ut av hvordan klare å tørke seg bak, på doaletten. hi
hi. utfordringer er... utfordringer. og det meste går. går seg til.




ta vare og ha en fin kveld. gode klemmer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar