lørdag 15. november 2014

Hva i all verden skulle jeg ha gjort uten...?!


Facebook-spillet mitt. Jeg har spilt det helt siden starten; i ca. 4.5 år.

I dagene etter operasjonen har det blitt en del spilling. Og mye hvile.

(Hva ellers? Det har ikke akkurat vært så mye annet å finne på ;)

Det siste året har jeg spilt stadig mindre. Av to grunner: "Spillet mitt"
er ikke lenger så bra som det en gang var. 2. Det er tidkrevende; om
man skal følge det opp.

Nå har jeg råspilt, rydda opp, gitt bort mye, solgt items, ja; gjort mye
på og med i spillet, som jeg ellers ikke ville ha gjort/tatt meg tid til.

Det viktigste er miljøet, og jentene jeg spiller sammen med. Fra inn-
og utland. Snart skal enda flere av oss møtes igjen. Det gledes!

Nei, hva skulle jeg ha gjort - uten det sosiale, og uten "spillet mitt". I
mitt tilfelle, som nyoperert og rimelig bevegelseshemmet.  Det måtte
selvsagt være å gjøre noe helt annet... ingen ting, freksempel. Men:
Heldigvis så har (og har jeg hatt) Facebook-spillet.



Heia Magnus!





Ønsker alle en flott lørdag ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar