mandag 13. oktober 2014

ADVARSEL mot netthandelfirma



Bestilte åtte varer hos CDON.

Jeg fikk fem (fra to ulike avsendere).

Mens regninga var for åtte varer.



Prøver man å ta kontakt med firmaet, så er det Klarna som svarer.
Til slutt.

De har med betalinger å gjøre... ikke med bestillinger, forsendelser,
klager og den slags. CDON har ingen kundebehandlere, og Klarna
kan bare "beklage" faktum...

Forstå det, den som kan.



Et par dyre purringer, og jeg fikk nok: Betalte for de 8 varene, og la
til vel et par hundre kroner.

Da ble det jammen en slags reaksjon, gitt: En e-mail, hvor de ber om
kontonummeret mitt. Slik at de kan innbetale mitt "tilgodehavende".
(Klarna, altså.) Kremt.

Men... de tre varene jeg enda ikke har fått, koster til sammen mer enn
kr. 600,-

Så CDON skylder meg minst 800 kroner. Host!


Jeg fant til slutt en postadresse i Malmö. Og skrev et brev til dem.

Får håpe de tar til vettet. Og sender meg varene, og kontakter Klarna.
Når CDON (forhåpentligvis!) har ryddet opp, da skal Klarna gjerne få
kontonummeret mitt. Ikke før.



Meg har de mistet. Som kunde.

Vet at flere gir opp. At langt færre bestiller derfra.

Det er ikke noe rart. Ikke i det hele tatt.



"Ingen røyk uten ild", heter det jo...






Gnatt på du ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar