torsdag 24. januar 2013

Han er (en) helt i det blå


Jeg har aldri hatt sansen for blått. Jeg liker blåspeilet over oss og hav og blåbær og blåveis og blåklokker og den aldeles spesielle himmelblå tonen. Og Blå-A'manda', selvsagt: Toraderen min. Og någgå attåt. Men ellers er ikke blått min farge, nei. 


Det vesle vi har, som er blått; finnes på badet. Der står det tilmed en blåmalt taburett (som jeg - som du skjønner - enda ikke har fått malt om). En blå blomsterpotte har også funnet veien dit. Dog ikke helt på egen hånd. Får vi anta.


Jeg liker ikke blått. Men jeg liker Pelle. Og Pelle er lys blå.


Pelle befinner seg på rett hylle; i hvert fall gjorde han det, da jeg tok bilde av ham forleden. På badet.


Pelle er (en) helt i det blå. En ekte helt. Helt helt, er han.








Ha en fortsatt fin kveld, 'a - og ta vare!



(1343)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar