fredag 5. september 2014

Et svært støtende bilde


er dette, for nokså mange, jeg vet:


(Ja, dårlig mobilfoto - det vet jeg også ;)



Jeg har altså laget kjøttkaker i dag.


Antall: +50.

(Kjøttkakemonsteret 
slår til igjen!)


Nå i kveld laget jeg brun saus.
Man lar ikke god kraft gå til spille.
I hvert fall gjør ikke jeg det ;)


Selvlaget er vellaget.


(På menyen min sto sånn k-gryte, som dere vet,
fra torsdag sist uke (tenk at tida går så fort?!).
Fristende fra fryser'n. Om-nom-nom!)


For å kunne nyte godsaker som dette,
så må dere være her... eller i nærheten ;)

Det er nemlig "noens" 
'verdens aller beste', dette.
Derfor, altså: Støtende bilde. 
Så vondt å se.
For dette er godt å spise.


Snart, dere. Snart!



ALT TIL SIN TID.



Om noen timer skal jeg ta meg en runde,
og gi bort mange kjøttkaker + noen bokser med saus.


Og i morgen får jeg besøk ~ WEE!!





Ha en fortsatt fin fræddasskvæll, og så en god lørrassnatt, 'a du ^^,







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar