søndag 12. mai 2013

Bloggtørken

Blogg-ørken...

Tørt.

Alt til sin tid.

Kunne vel funnet en oase, nettopp her, men - nei; ikke enda, ikke så langt.



Det skjer så mye (annet) nå for tida.
Og mye har allerede hendt.
Lite å skrive om her - mest "greier" som jeg snakker om.
Med mine nærmeste.

Og gjør noe med. Handler. Jeg prøver, i hvert fall.

Det (har) hopet seg opp. Fornemlig.

Føler for... hvile. Trenger dèt. Etter usedvanlig, uvanlig mye styr.

Et langt, hardt år er endelig historie. Fortid.

Det hjelper, nå. Veldig. Godt.



Slektsgranskning får mye av tida mi.

Et nytt prosjekt, likeså. Ett? Nei; to.

Aldri så lite planlegging.

Min verre halvdel.



Synes du at jeg bør skrive om rotinga i røttene mine? Her?



Ta vare, og ha en vidunderlig mandagsnatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar