fredag 20. juni 2014

Våt mus

ble det da jeg dessverre kom til å velte vannflaska mi over tastaturet og musa.

Ikke mye vann (det var ikke mye igjen... før flaska velta, altså - heller ikke
etterpå ;)

Men... en utløsende faktor, tenker jeg.


Du skjønner; det er ikke mange dagene siden jeg velta flaska med vann.

For første gang. Over tastaturet, ja. Og på musematta.

Det var ikke mye da heller - men mer enn denne gangen.


I dag tok mitt 2 år og 3 måneder gamle tastatur kvelden.

Trykket jeg en "l", så ble det sånn ca. femtisju av dem.

"D" gjorde det samme. Ctrl+C virka ikke. Ikke space, heller.

Og B'en ? Botte, botte...


Min kjære kom hjem med mus uten hale (trådløs) og tastatur til meg.

Nå har jeg et Sandstrøm-tastastastastatur som funker ypperlig.


En forfatter uten tastatur funker dårlig (spes når skrivehånda er ødelagt).



Gnatt gnatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar